Strona główna » Aktualności » Kontrakty serwisowe EPLAN Software-Service

Kontrakty serwisowe EPLAN Software-Service

Jak sama nazwa wskazuje – EPLAN Software-Service to nic innego jak szeroki wachlarz usług doradczych, skrojony z krawiecką dokładnością w celu pomocy w zwiększeniu wydajności pracy. Wsparcie EPLAN dedykowane jest jedynie do Użytkowników posiadających umowę serwisową. Każdy ma indywidualne potrzeby oraz wymagania, dlatego w świadczonych przez nas usługach serwisowych skupiamy się na wspieraniu klientów w ich codziennej pracy, efektywnie wykorzystując narzędzia Platformy EPLAN.

Rozwiązania dla Twoich bezpośrednich korzyści. Profesjonalne. Globalne. Prywatne.

Dla naszych klientów przygotowaliśmy trzy atrakcyjne i elastyczne opcje serwisu zapewniające wsparcie w pracy z Platformą EPLAN:

Umowa serwisowa Podstawowa

Umowa serwisowa w wersji Podstawowej zawiera aktualne informacje, najnowsze wersje oprogramowania wraz z aktualizacjami, jak również pomoc naszego serwisu technicznego HOT-LINE, wsparcie e-mailowe i internetowy dostęp do informacji naszego działu technicznego. Ponadto, dostęp do funkcjonalności EPLAN Data Portal umożliwi wykorzystanie danych zasadniczych renomowanych producentów w pracy nad projektem.

Umowa serwisowa Premium

Umowa serwisowa w wersji Premium oferuje wszystkie usługi pakietu podstawowego, jednak godziny pracy serwisu technicznego HOT-LINE są przedłużone, a czas odpowiedzi na zapytania e-mailowe skrócony. Co ciekawsze oferujemy darmowe uczestnictwo w szkoleniach aktualizacyjnych oraz połączenia poprzez numer 0-800, dzięki któremu będziesz mógł kontaktować się z naszym działem serwisowym nie płacąc za połączenia.

Umowa serwisowa Premium Plus

Wszystkie usługi pakietu Premium zawarte są w umowie serwisowej Premium Plus. Dodatkowo możesz skorzystać z zakresu dodatkowych usług, które zostaną na stałe wpisane do umowy serwisowej i wykorzystane w razie potrzeby. To Ty decydujesz, jak chcesz wykorzystać posiadane limity serwisowe na przykład przy instalacji, konsultacji lub szkoleniu.

Każdy z pakietów daje możliwość wybrania właściwej opcji dopasowanej do potrzeb. W ten sposób gwarantujemy możliwie jak największą elastyczność zabezpieczając równocześnie płynność procesu projektowego. Tylko poprzez dobranie odpowiedniej wersji pakietu, Użytkownik EPLAN będzie w
stanie zdobyć przewagę konkurencyjną!

Umowa serwisowa – Twoje korzyści:

  • wysoka produktywność dzięki szybkiemu uzyskiwaniu proponowanych rozwiązań,
  • krótkie terminy realizacji projektów i wiarygodność w oczach kontrahentów dzięki zawsze dostępnym produktom EPLAN,
  • przewaga konkurencyjna wynikająca z usługi aktualizacji oprogramowania,
  • szybki zwrot inwestycji,
  • wartość dodana dzięki zastosowaniu wspólnych rozwiązań Platformy EPLAN.

Z EPLAN Software-Service, możesz mieć pewność, że Twoje oprogramowanie EPLAN jest zawsze aktualne. Śledzimy wszystkie nowe trendy technologiczne i bardzo szybko włączamy je do naszego oprogramowania. Korzyści: ciągły i zrównoważony wzrost.

Jeżeli czujesz, że potrzebujesz szerszych informacji w temacie oferowanych usług serwisowych, chętnie pomożemy – skontaktuj się z naszym handlowcem a odpowie ci na wszystkie nurtujące pytania.

Zapraszamy na stoisko G11 w trakcie targów ENERGETAB w Bielsku-Białej (15-17 września 2015 roku).




Więcej w Aktualności, Eplan
AB-MICRO opracowało bazę urządzeń GE dla oprogramowania Eplan

AB-MICRO zacieśniło współpracę z GE Industrial Solutions na polu oprogramowania – opracowało bazę urządzeń GE dostępnych dla oprogramowania EPLAN, które...

Zamknij